HAFIZZ trendyol üzerinden kullanıyorum ben. İkinci el ya da sıfır eşyalar satılıyor. Mesaj yolu ile soru soruyorsun. WhatsApp numarası bırakıp video isteyebilirsin. Ben otomatik ana kucağı aldım. Video istedim. Normalde 700 e satacaktı. Ama dolaptan kaldırıp normal havale ile 600e aldım. Çünkü satan kişiden komisyon kesiyormuş uygulama. Bende havale yolu ile aldım. Bazı şeyler alınabilir güvenebilirseniz. İadesi yok. Beğenmediğiniz ürünü siz de aynı yerden satışa koyabilirsiniz gibi