Patito__ canm bu arada seni azıcık bilgilendireyim hani yazmışsn ya bişy olsa belirtiler ortadan kalkar diye öyle bişy söz konusu bile değil boş gebeliği hiç duymadın mı kese oluyor ama bebek olmuyor ve ondada hamilelik belirtilerin hepsi oluyor belirtilerle yetinme doktora git gir ultrasona türkiyede o imkan var ben yurt dışındaym 9 ay boyunca sadece 3 defa ultrasona girebiliyorum yasak ultrason