Merhaba arkadaşlar ben 8 hafta 1 günlük hamileyim ilk kontrole gittgmde 5+6 günlüktü o günden sonra gidemedim kontutole doktor bebegin kesesi bu dedi başka bisey demedi bende heyecandan sormayı unuttum bebek gordumu gormedimi bilmiyorum aldığım fotoğrafa baktm ama bisey anlayamadm bi tane + işareti var bebek ordami oluyor ilk gebelegm bilgim yok haftaya randevu alabildm haftaya gidecem kontrole