Yaprak Patito__ uygulamanın hatası canm farklı kişiler etiketlenebiliyor bazen istemedende olsa kusura bakma😊
Ebru22 7+3 bende erkek his ediyorum hayırlısı inşallah sağlıkla olsunda ben hazıran doğumluyum hep cocuğumda haziran olsun isterdim çok şükür kısmet olursa aynı gün doğumlu olacağız 👼💕
EmineGneDemir merimeri ben son adetime göre öyle söylüyorum doktor daha muayene etmedi ultrasonla sizde kese gözüktünü☺
merimeri EmineGneDemir hayir bende doktora gitmedim ayin 6sibda gidicem hem insallah kalp atisibi duyarim 🙂 bende son adet tarihime gore hesapladim
Minigim 4+6 çok küçüğüz daha bugğn kan testimin sonucunu göreceğiz 6. Haftadan sonra doktora gideceğiz çok heyecanlı bi süreç keşke hemen 8 hafta olsa da kalbini duysak
Homozigotmutant Selamlar ben de 5+3 görünüyorum yarın doktora gideceğim ilk kez . Her şey güzel olacak inanıyorum 🙂