Ballifinfik 6+4deyiz bizde bende prenses hissediyorum ama hiç fark etmiyor kalp atışımızı duymadık henüz inşallah pazartesi
Hatice-ts FerhanSerkanEilmezamin cnm hiper tansiyon varmış bunu doğum dan sonra öğrendim şimdi perastan ve oksapar iğne kullanıyorum
Nero Burcumm canım 1 hafta sonra git dr duyma ihtimalin çok yüksek. 6.haftadan sonra duyuluyor ama bazı anneler 7-8 haftada duymuşlar korkma ne kadar sabredip geç gidersen o kdar iyi 🙂)
Eslinasare Burcumm aynen öyle Rabbim yardımcıları olsun seninde Rabbim yardımcın olsun can kuş :( sanada üzüldüm
Nero Bizde 5 haftalığız😍 26 haziran gözüküyor doğum ama hayırlısı bakalım. Şikayetleriniz varmı bulantılar basladımı??
Burcumm Nero bende gebelige bagli guatr cikti ilac kullanmaya basladim oyuzden iki gundur cok halsizim herseyden midem bulaniyo tiksiniyorum hep yatmak istiyorum🙈
Burcumm Nero haftaya persembe gidicem insallah ya benim ikinci gebeligim bu ilk gebeligim 8.haftada sonlandi gelismemisti dis gebelik olarak geciyo yani😥
Nero Burcumm Allah yardımcın olsun. Benide hep arıyorlar mide bulantın basladımı diye ama cok sükür suan bi sıkıntı yok 😊
Burcumm Nero gecen seferde kese gorundu 5+5te bebekte gorundu ama gelismemis keseden ayrilmis ama olsun verende allah alanda rabbim hepimize saglikli sihhatli hayirli evlatlar nasip etsin insallah canim😍
Nero Burcumm bence hemen gitme dr 2 hafta falan sabret gittiğinde hem kalbini duyarsın hem kendini görürsün 🙂
EmineGneDemir 5+2 yiz inşallah keseyi ve kalp atışını duyduktan sonra daha da huzurlu olucaz 👼☺ Sağlıklı odun da ama gönlümden kız geçiyor ☺
Burcumm Nero bende 8 gun sonra gidicem iste 6+5 oluyo ozaman kismet bakalim ya ben herkese cok dua ediyorum😍😍
EmineGneDemir Burcumm daha ultrasonla bakmadı ilk randevu cumartesi sadece hamilesin sesi doktor geçen hafta