Kurtum 6+1 ben de hayırlı sağlıklı olsun istiyorum ama gönlüm kızdan yana yine de Rabbim hangisinin hayırlı olacağının daha iyi bilir muhakkak
Kurtum Yaprak ben de tam en küçük biz miyiz yazacaktım bizden küçük de varmış burada minnak minnak 🙂 6+1
Yaprak Semaeker kız erkek hiç fark etmiyor ki senin kanın senin canın nasıl ayrım yapabilirki insan 😻😻
Kbrbrfn 8+2 bende tahmini Doğum tarihi 5 haziran sağlıkla huzurla ben kolaylıkla doğsun yavrularımız 🤗😍😍