Fatmanur123nrt Elifinannesi11 aynen öyle ben içerde yatıyım sen burda rahat yat diyor o yokken de sanki beni götüreceklermiş gibi oluyorum 😂😂
makbulekckdmr Zeynep69 Karnımın bi kenarına dikiliyor kalıyor oda alttan baskı yapıyor saniye girip çıkıyor bi tutturamadı ağrıyı henüz kucuk bey ☺️ Haftaya doktorum çatı muayenesi yapacağını söyledi bakalım 39 olcaz o zaman ne diyecek ☺️
Zeynep69 makbulekckdmr sağlıkla kucagımıza alalım inşallah benim ki çatı muayenesi hakkında bir şey demedi hala acaba yapmayacak mı
ayemzeyzey12 makbulekckdmr kusura bakmayın geç görüyorum 🙈 az kalkış hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah sezeryan olmuştum ben😇
makbulekckdmr ayemzeyzey12 önemli değil nedemek ☺️ doktor ilgili alakası nasıldı peki hastanenin felan ☺️ Allah razı olsun bu arada ❣️🧸
ayemzeyzey12 makbulekckdmr kesnlkle Mehmet hoca çok ilgiliydi zaten hamilelik süreci boyunca da öyleydi ameliyat öncesi ekibi ebeleri hepsi çok ilgili ve sakin kalmamı sağlıcakla şeklde yaklaşımları vardı 😇
makbulekckdmr ayemzeyzey12 Yaa ne güzel. ☺️ Ben agrım var hocam dediğimde hep normal az kaldı zaten diyor beni hiç endişelendirmiyor bakalım normal dedi ama haftaya çatı muayenesi yapcak nasıl olcak merak ediyorum 🥲☺️
makbulekckdmr ayemzeyzey12 Ya bide bir şey daha sorcam doğumhane de mi durdun sen ben her gittiğimde doğumhane de doğum yapanları görüyorum bebeğiyle falan yada özel oda tercih eden özel odasında mı cekiyor sancısını vs. ☺️
ayemzeyzey12 makbulekckdmr zaten o huyu çok gzel hep sakin 😇 hiç korkma derin bir nefes al çok kısa süren birşey😇
ayemzeyzey12 makbulekckdmr ben normal yapmadığım için bilemiyorum canm ama dediğin gibi bende hep orda sancı çektiklerini görüyordum ben doğumhsnrde hazırlanıp ameliyathaneye indirildim