seri4270 Gul-42 gerçekten iyiymiş mantıklı Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin ben medovaya gidiyorum böyle bişey var mı bilmiyorum 🤷♀️
aysenurx Seyda2021 kendisi harika birr doktor en başta insanlıklı birisi.. Ben ameliyat olmuştum 3 sefer düzelmemişti Annem başaran kliniği buldu ve tek ameliyatta beni kurtardı hastalığımdan allah razı olsun kendisinden.
Samyeli008 Mervesmsek22 Ben de Azer hanıma gidiyorum çok iyi ama çok bekliyorum kontrole gittiğimde aceleyle bakıyor gibi demi bir de
Zeynep69 makbulekckdmr sağlıkla kucagımıza alalım inşallah benim ki çatı muayenesi hakkında bir şey demedi hala acaba yapmayacak mı
makbulekckdmr Zeynep69 39 haftayı bekliyordur belki yada doğum anında falan mı yapcak ki kimisi öyle yapıyor cunkü
Meltem2702 busrasnszl ben berna hocaya bayılıyorum sürekli enerjik güler yüzlü en saçma sorularımı bile öyle güzel cevaplıyor ki umarım doğumdan da böyle mutlu bir şekilde çıkarım 🥰