mavi_kus Haticeey orda yapmayı düşünüyorum çoğu yer çok pahalı devletten de korkuyorum burası en uygun geldi bana
Halenur-42 Haticeey yok canım ama o gece nöbetçi uzman doktor vardı sık sık gelip muayene etti doğumuma tecrübeli bir ebe girdi çok çok memnun kaldım
Fatmanur123nrt aysenurx Fatih beye gidiyorum önce şehir hastanesindeydi şu an medovaya geçti temmuzdan beri medovaya gidiyorum memnunum
Haticeey Halenur-42 Anladım canım bende büyükşehir de gittiğim doktor da yapmayı düşünüyorumda devlette takipli doktorun giriyor mu diye sormak istedim
Fatmanur123nrt Elifinannesi11 uyuyamıyorum bi yandan eşim de sıkıştırıyor beni sürekli istemsiz deli yatıyor az onsuz da uyuyamıyorum zaten uyku sorunlarım var normalde de artık doğsalar da istediğim pozisyonda uyusam 🥺
Meltem2702 busrasnszl ben berna hocaya bayılıyorum sürekli enerjik güler yüzlü en saçma sorularımı bile öyle güzel cevaplıyor ki umarım doğumdan da böyle mutlu bir şekilde çıkarım 🥰
Haticeey mavi_kus Ay inşAllah çok heyecan ve korku var o sancıya nasıl dayanabilirim nasıl doğurrum diye😁 ilk gebelik çünkü birşey bilmiyorum
makbulekckdmr ayemzeyzey12 38 haftalığım bende az kaldı heyecan dorukta ☺️ normal doğumu yapmıştınız Sezeryan mı ☺️
Fatmanur123nrt Elifinannesi11 aynen öyle ben içerde yatıyım sen burda rahat yat diyor o yokken de sanki beni götüreceklermiş gibi oluyorum 😂😂
mavi_kus Haticeey benimde ilk bende aynı heycan telaş korku içindeyim ve hemşireyim bir sürü doğum izledim gördüm bilmek daha kötü sanki 😂 Allah tek avazda kolayca doğurmayı nasip etsin inşallah
ayemzeyzey12 makbulekckdmr kusura bakmayın geç görüyorum 🙈 az kalkış hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah sezeryan olmuştum ben😇