Halenur-42 bence doğmuş olması son zamanlardan daha iyi gibii şuan doğumumaa 1 ay var görünüyor uygulamaya göre fakat her şey çok zorlaştı en basitinden kendi işimi bile göremiyorum bebek doğdugunda en azından kendimiz yapabiliriz yorulup uykusuz kalsak da hem zaten kendi bebeğimiz başkasının değil 😂 lütfen evet doğru diyin lütfen😂😂😂