Mervesmsek22 makbulekckdmr bende mehmet bardakçı ile Azer hanım arasında çok kalıp Azer hanımı tercih ettim
Ezgice0 makbulekckdmr 3 ekim benim hayırlısıyla planlı yani eşimin doğum gününde iki tane bebiş hediye edicem Allahın izniyle ☺️
Ayse04 aysenurx 32+2 den selamlar 💞 meram tıp fakültesi jule eriç horasanlı hocaya gidiyoruz normal muayne bulamadığım için hep özelden aldım maalesef 😔
mavi_kus aysenurx selam 👋🏻 karmakarışık bi doktor hastane serüvenim oldu açıkçası şimdi Büyükşehir de hacer hanıma gitmeye başladım sevdim kendisini
Haticeey mavi_kus Bende aynı hastane safiye nihal hanıma gidiyorum canım ama geçen doktorum yurtdışında olduğu için hacer hanıma gitmiştim rahatsız olunca ama güler yüzlü ilgili bi doktor 😊