aysenurx Zeynep69 hastaneye gçre değişiyor sanırım ama eşinizin iş yerinin anlaşması var ise %20 indirim uygulanıyor çoğu hastanede. Bu sene 3.500 civarı ilk doğum normal de sezeryan da olsa.. Ama her sene belli dönemde zamlanıyor doğum ücretleri
Escembir 33+5 ten selamlar bende Konyadayım Meram tıp Emine Türen Demir doktorum. Hareketli bir gece bizim için 🤰
Gul-42 Elifinannesi11 aklına ne gelıosa muayene tahlıller dogum ıster sezeryan ıster normal😀ıkılı uclu testler seker testı uc boyutlu vb 😀
Escembir aysenurx 1 ay boyunca bende alamadım ama her gün baktım ısrarla en sonunda randevu açıldı çünkü doktor yokmuş izindeymis.
makbulekckdmr Ezgice0 Ah aramızda 1 gün var bakalım önce kim Doğum yapcak bende Konyadayım bu arada :)
Ezgice0 makbulekckdmr 3 ekim benim hayırlısıyla planlı yani eşimin doğum gününde iki tane bebiş hediye edicem Allahın izniyle ☺️
Mervesmsek22 makbulekckdmr bende mehmet bardakçı ile Azer hanım arasında çok kalıp Azer hanımı tercih ettim
Samyeli008 Mervesmsek22 Ben de Azer hanıma gidiyorum çok iyi ama çok bekliyorum kontrole gittiğimde aceleyle bakıyor gibi demi bir de