Kubra_serkan TubaEla bende 36+1 im 35+6 da gittim haftaya çarşamba tekrar kontrol verdi kanala girmiş bebek yavaş yavaş da agrılarım başladı Altan bakacağını söyledi 38 haftaya kadar doğurma ihtimalim varmış öyle dedi kilosuda 3370 kiloydu 🥰
TubaEla Kubra_serkan ilk doğumunuz olcak sanırım benim sezaryen olduğu için bekleme falan yapmıyor tabi sancı çıkınca birazda artık hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler 😊❤️
TubaEla 22anne33 herhangi bir sorun görmediyse demiştir ama yinede 3hafta fazla gibi 2haftaya düşürüyorlar genelde ben haftalık gittim şeker olduğu için
TubaEla Elif2934 banada öyle demişti 39u görüp alırım diye sanırım sancıdan ama düzensiz oluyor oda inşallah artmazda öne gelmez doğum
Kubra_serkan TubaEla evet benim ilk doğumum ama haftaya belli olucak normal yada sezeryan olucagı sancı gelemez ise 40 kadar kilodan sezeryana alır muhtamelen
-MinikMucizem- TubaEla aynen canım sağlıkla gelsinler miniklerde ne zaman olursa farkermez artık bu saatten sonra diyorum 🤗
TubaEla -MinikMucizem- evet kesinlikle sağlıkla kavuşalım alalım kucağınıza da 😊 sizinde ikinci sanırım
umutttttt TubaEla canım senle beraberiz bana 5 ekime gün verdi bende erken olsun isterim ama doktorum kabul etmedi bebeişte 2850 kilo
TubaEla umutttttt yaa banada 1ekime geç dedi 🤷🏼♀️ Haftaya son kontrol olacak tekrar sorcam sancınız falan varmı
umutttttt TubaEla yani işk gebeliğim sancı tam olarak nasıl oluyo bilmiyorum 😃 ama özel bölgemin orda arada bi sancı giriyo
Kubra_serkan umutttttt aynen benimde öyle oluyor 15- 30 dakikada bir tuvalete gidiyorum adet sancısı gibi hafif hafif agrım oluyor acaba ne zaman sancım gelir felsefe artık doğurmak istiyorum 😂
TubaEla umutttttt karnınızda toplanma oluyor kramp giriyor gibi taş gibi oluyor karın o an sancı geliyor nstde çıkıyor oda bu haftalarda oluyor genelde ama düzensiz artarsa doğuma sancısı oluyo benimde var vajinada ağrı oda çatı ağrısı normal dedi doktor