TubaEla inşalah canim benim yehlikeye atmak istememistir benim doktorumda okdr beklemez ama cok istyosan bekleyelim aksi bi durumda gel demisti ilk dogumumda 37 de oldu kanamam oldugu icin belki bi sknti gormustur ondan beklemek istememistir hayirli dogumlarimiz olsun insallah ikinciside sezeryan olunca bir korku basiyo insani hele son 10 olunca dahada korkmaya basladim sizdede varmi korku 🤔😥