TubaEla -MinikMucizem- yaa bebek özlemi vardır çok sağlıkla gelsin inşallah 😊 benimde 2bucuk yaşında kızım var biraz zorluk olcak ama hayırlısı 😄
Eslemhira TubaEla 36+4 de bende gun aldim ve 37+5 de sezeryan olacagim 36 dayken 2800du bebegim doguma kadar insAllah 3 kilo olur
TubaEla Yelkaaa01 kesinlikle öyle ne kadar dursa okadar iyi ama bekleme yanlısı değil çoğu doktor 🤷🏼♀️
-MinikMucizem- TubaEla siz unutmamissinizdir hersey tanedir ben sil baştan hatırlayacağım herseyi unutmuşum gibi herseyi 🤣
TubaEla -MinikMucizem- evet daha kızım paçayı kurtarmadan bi tane daha geliyor bakalım hayırlısı 😄 bikaç sene huniyle gezerim artık napalım 😄😄
TubaEla Eslemhira hmm anladım bende de var gebelik şekeri ama tansiyon daha tehlikeli sağlıkla alın kucağınıza inşallah ☺️
Zeynep0886 TubaEla amin çok teşekkür ederim hepimizinki inşallah sıkıntı zorlaştı her şey ama sorun değil dayanmaya çalışıyorum bakalım az kaldı şükür 🙏