Eriminannesi04 TubaEla Hadi hayırlısı olsun inşallah canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Kardeleen TubaEla ben 37+6dayım tahmini doğum tarihim 1 ekim gözüküyor şuan size niye geç demişki benden bi hafta geridesniz. Geç olunca olmuyo demekki
TubaEla Kardeleen bilmiyorum neden geç dedi 5gün için haftaya tekrar sorcam sancı var düzenli değil ama oda sıkıntı olur bilmiyorum
Doga_77 gokcekocyigit07 erken vermiş günü size bende bugün gittim 5 ekime gün verdi 🤷🏼♀️ yarın 36 hafta oluyorum inşallah erkenden geleyim demez😁 2550gr benimkide umarım biraz kilo alır bıdışlar☺️
gokcekocyigit07 Doga_77 şöyle ki 2 sezaryan arası çok kısa geçen sene ölü doğum yaptım, bunda da plesanta yaşlanması ve suyunun sınırda olması durumu söz konusu o yüzden riske atmak istemiyor doktorum, kilo hiç sorun değil sonra da alırlar, sağlıklı olsunlar da 🤲
Doga_77 gokcekocyigit07 çok üzüldüm sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah canım tabiki sağlıklı olsunlar yeter ki, güzel güzel büyütelim bebişlerimizi🤗
Ayseyldrmx gokcekocyigit07 bende 36 haftadayım bugun gittim boyu 40 cm kilosu 2 kilo 100 grm dedi biraz minyon küçükmüş kafama takıldı 🥺
-MinikMucizem- TubaEla 36+4 benimde bugün kontrolüm vardı 22 eylüle gün verdi ama bizim kordon dolandı boynuna ondan öne çektik düzensiz kasilmalarimda başladı zaten sezeryan olacaktım riske atmak istemedik 37+3te gelmiş olacak inşallah 💙🧿
TubaEla -MinikMucizem- yaa sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🤲🏼❤️ Sıkıntılı durumlarda beklemiyolar zaten bakalım hayırlısı
aslanreis TubaEla 36+6yız bizde 27sine gün aldık 1 ekim bizede beklemez bu yaramaz dedi bebek baskı yapıyo yat dinlen son haftaların dedi Yarın yine kontrolüm var bakalım ne dicek
TubaEla aslanreis sancılar çok sık ve düzenli değil sancı için mi geç dedi bana bilmiyorum bakalım haftaya tekrar konuşcam bekleyebilirim diye
Merve12345 aslanreis sanki kendim yazmışım gibi oldu bende 36,6 yım yarın kontrolüm var 27 sinde alalım dedi doktor 1 i dedim beklemeyecek 27 de alacak galiba biraz küçük dedi 36. Haftada yani geçen cuma 2550 çıktı bakalım hayırlısı olsun 😊
Nafiyee01 TubaEla benimde 27 si günum canim doktora kalsa 23 demisti bende 27 sine kdr beklerse bekleyelim demistim bekliyoruz bakalim hayirlisiyla kucagimiza alalim insllah 🥰
TubaEla Nafiyee01 inşallah canım bende dedim 1ekim diye ama geç diyor neden bilmiyorum inşallah sancılarım vs artmazda beklerim bende
TubaEla hilal20gcm evet genelde öyle alıyorlar ama aslında salıncalı bir durum yoksa anne karnında durması daha iyi
-MinikMucizem- TubaEla aynen canım sağlıkla gelsinler miniklerde ne zaman olursa farkermez artık bu saatten sonra diyorum 🤗
Nafiyee01 TubaEla inşalah canim benim yehlikeye atmak istememistir benim doktorumda okdr beklemez ama cok istyosan bekleyelim aksi bi durumda gel demisti ilk dogumumda 37 de oldu kanamam oldugu icin belki bi sknti gormustur ondan beklemek istememistir hayirli dogumlarimiz olsun insallah ikinciside sezeryan olunca bir korku basiyo insani hele son 10 olunca dahada korkmaya basladim sizdede varmi korku 🤔😥
Mom726272 TubaEla aynı gündeyiz canım benim bebeğimde 36+4 💚 lakin 4 hafta gelişim geriliği şüphesi var yarın perinotoloğa gidicem yarın sezeryan olma ihtimalim var 🥺 yani 4 haftadır bebeğim büyümemiş 2 kg dedi doktor
TubaEla Mom726272 yaa 😔 Rabbim yardımcınız olsun moralinizi bozmayın sağlıkla kavuşursunuz inşallah ❤️🌺