TubaEla cidolila bende anlamıyorum doktorları düzensiz sancım var benimde ekimi beklemiyor geç diye suyun vs gelirse neysede hadi herşey normalkende alıyorlar 🤷🏼♀️
cidolila TubaEla bende hiç anlam veremedim ya başka doktora gitsem kafam karışıcak ne yapacağımı şaşırdım
Elif2934 TubaEla TubaEla bende zorunlu sezaryen olacağım doktorum en başından beri 39.haftada alırız diyordu şuan 36+1 deyim NST de sancılarım çıkınca daha erkende almam gerekebilir dedi bugün. Seninde sancılarınla ilgili olabilir canımcım
Esrujj 37+1im erken doğum önleyici hap kullanıyorum cuma akşam ilacı bırakacağım cumartesi duruma göre karar verecekmişiz sezeryan gününe ama bütük ihtimal pazar alırım dedi 1 cm açıklık varmış
TubaEla cidolila ben 32.haftamda doktor değiştirdim risk aldım valla 😄 özele gidiyorum genelde özelde beklemiyorlar ya anlamadım siz özelemi gidiyorsunuz? Haftaya tekrar sorcam bekleyebilir miyiz diye bakalım
TubaEla deletedmom162 ay inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza bende çok isterdim normal ama olmadı kilosu için üzülmeyin hiç doğsunda hayırlısıyla toparlar çokta az değil sağlıklı olsun yeterki ☺️❤️
Seyda2021 TubaEla bende 36+4 deyim zorunlu sezeryan olacağım rahim duvarında yumuşama var dedi ama bu haftayı atlatırsak sıkıntı yok dedi bakalım gün vermedi bana ama nekadar durursa okadar iyi herşey normal giderse bu ayın sonuna dedi
Eriminannesi04 TubaEla Hadi hayırlısı olsun inşallah canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
hilal20gcm TubaEla benim doktorum da tam tersi 36+0 da 3200 dü şuan 36+4 düm 1 Ekim istiyor bende daha önce olsun istiyorum sizin doktorunuz neden geç dedi ki
TubaEla hilal20gcm hiç bilmiyorum neden geç olur dedi sancım çıktı biraz ondan mı dedi şekerim var ama bebek etkilenmemiş durumda aslında sorunum yok haftaya tekrar dicem bekleyelim diye siz neden önce istiyorsunuz?
cidolila TubaEla evet özele gidiyorum bende ama sancım yok şuanlık hiç olmadı olsa da erken alsa sıkıntım yok suni sancıdan korkuyorum 😨 doğurmaktan degil
hilal20gcm TubaEla ya benim 3. Gebeliğim bu 2 kaybım var kan pıhtılaşmasından dolayı hap ve iğne kullanıyorum yarın hapımı kesiyor doktor korkuyorum birşey olacak diye karnımda duracağına yanımda dursun istiyorum
TubaEla cidolila bende hep normal doğum istedim ama nasip olmadı 😄 bence bekleyim durabildiğiniz kadar bebek sağlığı için açılma vs olmazsa zaten sezaryen istersiniz
TubaEla hilal20gcm yaa 😔 Rabbim bu evladınızla kavuştursun sizi inşallah sağlıkla ❤️ Korkmayın haftanız ileri zaten iyi düşünün iyi olur inşallah 😊 bende ilkinde öyleydim şekerden çok sıkıntı çektim hemen doğsun istemiştim
ATC TubaEla benim de bugün randevum vardı 36+1 im ama benek 36+4 kilo 3 kilo bizimkinin de normal dogum olucagı için yani şimdilik tarih vermedi ama son tarih 13 ekim dedi günün dokuyor dedi
TubaEla ATC ne güzel beklemesi bi sorun yoksa beklenmeli bencede bakalım haftaya tekrar konuşcam bende
hilal20gcm TubaEla 38+0 dan sonra genel olarak sezaryen e alabiliyor doktorlar ben öyle biliyorum benim doktorum neden bu kadar beklemek istiyor anlamıyorum
TubaEla hilal20gcm evet genelde öyle alıyorlar ama aslında salıncalı bir durum yoksa anne karnında durması daha iyi
RabiaKose hilal20gcm bebeğin anne karnında gelişimi daha kolay oluyor, demekki bebeğin suyunda vs bir sıkıntı yok ki doktor biraz daha bekletiyor aksi bir durum olsa zaten alır. Hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler inşallah 😍