35′deyim bugün gittik kontorle, haftaya yine var, zorunlu sezaryan olacağım, plesanta yaşlanması da var, 30 Eylül diyelim tarihe dedi bizde 1 Ekim olsun dedik 🤭 haftaya daha net konuşacağız bakalım hayırlısı, 2400 kg şu an önemli olan sağlıklı olması, akışına bırak, Allah büyük, hayırlısıyla kavuşalım 🤗🤲