Mom3834 normalde kan pırtılaşması var canım bende gebeliğimin başından beri sabah akşam 0.4 oksapar kullanıyorum sabah akşam ama benim korkum bu doktordan vs duyduğumdan değil, kan pırtılaşma yoğunlaşırsa iğne yetmezse diye serkajdan dolayı sürekli yatıyorum bide hareket 0