İnşallah postum silinmez sürekli siliniyor , ama buna eder sorgulamak amacıyla değil covit aşımı oldum demek için yazıyorum , kan pırtılaşması var bende gebelik şekerim ve serkajım var 28+5 günlük gebeyim biontech oldum ilk dozumu şifa olsun inşallah saat 7 gibi oldum aşağı yukarı kol ağrım yada başka bi şikayetim yok kendimi iyi hissediyorum şimdilik inşallah böyle devam eder🙏🏻