ENK yeter ki sağlıklı oldun ben 4. Aya kadar kanamam oldu sonra rahim ağzı sıkıtnı serkaj 28 haftadır yatıyorum desem yeridir bu ara ben bebeğimi beta 9 la öğrendim öğrendiğim öteki gün kanama leke başladı sen bekle beta sağlıklı artsın yeterki inşallah kanama hepimizde oluyo hiç canımı sıkma olmuyosa da sağlıklı değildir tutunamamıştır ardına hemen hamile kalırsın inşallah demesi kolay deme 3 bebek kaybettim biri 23 haftalıktı hepsini biliyorum sabır kuzucum bekle sabır hiç bir çiçek vaktinden önce açmıyo bana İnan ki