NslhnSnmz merhaba benimde salı günü randevum var 😍 3. Buçukta orada olacağım. Hatice hanıma randevu aldım. İLk kızımı devlette doğurdum. Şehir hastanesine gitmek hiç nasip olmadı daha 8 haftalığım. ☺️ Kadın Doğum bölümü kaçıncı katta acaba hastane labirent gibi karışık diyorlar şimdiden stres yaptım bulabilcem mı diye 😄 hatice hanım nasıldır ilgili bi doktormu bilginiz varmı. İlk bebeğimde hep neslihan hanıma gittim çokta memnundum ama onu hiç bulamıyorum. Ayrıldı mı acaba