Tazeannevebebegi Tekirdağ şehir hastanesinde doğum yapan var mı aranızda yada tanıdığı olup memnun kalan
NslhnSnmz Tazeannevebebegi odaları temiz ve güzel ebelerinin çoğu ilgili ve güler yüzlü tavsiye ederim Sağlıkla kucağınıza gelsin meleğiniz👼🏻🙏🏻
Tazeannevebebegi NslhnSnmz teşekkür ederim canım zaten benim sezeryan olacak nasip olursa odalar tek kişilik mi canım orda mı doğum yaptınız 😊
NslhnSnmz Tazeannevebebegi doğum yapmadım henüz ben orada çalışıyorum ldr sezeryan odaları tek kişilik canım
Tazeannevebebegi NslhnSnmz yaa ne kadar güzel orda çalışman 🥰yarın randevum var orda heyecanla bekliyorum ilk defa gelicem çok merak ediyorum hastaneyi önerebileceğin bir doktor var mı bana
Edda112 NslhnSnmz Merhaba siz ne iş yapıyorsunuz hastanede 😊 bende Tekirdağ 112 personeliyim. Salı gününe randevu aldım. Sezeryan tek kişilik oda demişsiniz,normal doğum prosedürü nasıl oluyor bilginiz var mı ? Doktorlar nasıl? Çetin beye randevu aldım ben.
Masal53 NslhnSnmz peki bende bişey sorabilir miyim diyelim orda hiç muayene kontrol bişey yokken sadece doğum anında gelebiliyomuyuz oraya
NslhnSnmz Tazeannevebebegi maalesef çalıştığım hastanede doğum yapamayacağım çok isterdim burda doğum yapmayı ama eşim Sakarya’da tayinim çıkmadığı için ayrı düştük doğumum Sakarya’da olacak
NslhnSnmz Tazeannevebebegi hangi doktora geleceksin geldiğinde görüşelim 🤗 benim burada muayene olduğum doktorum Murat beydi o da Çorlu da geçici görevde maalesef
Edda112 Tazeannevebebegi merhaba Muayeneden çıkınca tekrar yazar mısınız memnun kaldınız mı neler yaptınız 😊
Hande59 NslhnSnmz hay Allah razı olsun senden ya🥰 Murat beye randevu alamıyordum bende ne zaman gelir bildiğin var mı canım
NslhnSnmz Tazeannevebebegi hoş geldin ben beyin cerrahisi servisindeyim.Bizim buralar biraz labirent ben senin yanına geleyim
NslhnSnmz Tazeannevebebegi 11 randevusu adres Bağcılar görünüyor ben aşağı iniyorum şimdi de seni nasıl bulsam 🙈🤗