inci_f sigara içenler diye başlık açılınca vşcdanı rahatsız,sanki bırakmak istiyormuş ama bırakamıyormuş,borakmak için yol göstermeleri için başlık açmak istemişler sanmışızdır belkide. Belki işe yararız bırakmanıza yardımımız okurda bebekleriniz daha az zararla atlatır diye girmişizdir. Ama anlayamamışız biz siz sigara adetlerinizi yarıştırıyormuşsunuz meğer. Bebekleriniz için çok üzgünüm😓Hakkınızda hayırlısı olsun