Diloska bende deli gibi zorlaniyorum bende bagimliyim ama bile bile bebegime zarar vermem. Asla kimseye karismak haddime degil ama bu tamamen kafa isi. Bile bile bebege zarar vermek sizin su an biöe bile alkol almaniz gibi veya zehirlo bisey yemeniz. Bu konuda anlayisim yok. Hele ki ben cogu vaktini yeni dogan yogun bakimda geciren bir insanim. Ve annelerin benciligi yuzunden o bebekler orada. Tabiki bebegin akciger sorunu olursa kendini sucöuycak o yapti. Allah kimseye göstermesin umarim güzelce bebegini alir elline. Allah kimseyede bebek acisi göstermesin. tabiki bebek kaybetmek , sagliksiz dogmasi bizim ellimizde değil. Ama bile bile zarar vermek ayrı bişey.