inci_f İncelik olsun diye yazmıştım aslında.Herneyse...
Katılıyorum iş kesinlikle kafada bitiyor. Ben 10 yıl boyunca günde bir paket içerken bir kerede bırakmıştım.Bırakalı 17 yıl oldu. Daha öncesinde hep azaltarak bırakmayı demiştim ama gönlüm bırakmak istemiyordu. Kafamda bitirince başardım. Banada zamanında bırakabilirsin diyenlere sinir oluyordum. O konuda haklısınız niyeti yoksa nasihatların sıkıcı olduğu konusunda. Ancak burda hala sigara içmeye devam ediyormusunuz diye başlık açılınca ben yardım çağrısı gibi algıladım açıkçası. Hani sanki bırakmak istiyor ama destek istiyor gibi. Okumaya başlayınca yazılanları çok şaşırdım. Biri diyor bir paket içiyorum, biri diyor kahveyle çok iyi gidiyor anlam veremedim doğrusu. Postun açılma amacı ne olabilir sizce peki?
Sıkıcı gelebilir yazdıklarım ama o minicik bebeklere de yazık.Kötü niyetle yazılan hiçbir yorum yok Herkes bebekler zarar görmesin diye yardımcı olmaya çalışmış bence. Ama haklısınız herkesin kendi tercihi. Belli bir olgunluğa erişmiş ,çoluk çocuğa karışmaya az kalmış aklı başında insanlar bunlar. Herkesin aklı kendine yeter. Kimse kimsenin anneliğini yargılamıyor,yargılamakta hakkı değil.
Allah hepimize sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin.