Ben 5 aydir deniyorum hic test yapmadım kızlar hic hamileym diye hissedip yapmak gelmedi icimden oglumda ilk hamileik testimde ogrenmistm hayatimda sdece bikere yaptim ondada oglumu öğrendim 🤗 ikinciyi de hissederm diorim hoc yapmadım bu zamana kadar