Pinpirikanne Obenimdunyam yok canm hic gtmedim daha lazere gdym dislerime tedavi gdiyorm suan o yizden acele etmek istemym bu kis boyu da olmazsa bahar da kesin giderim hem herseyimi ayarlamis olurm ama korunmym her anda olablr
Deletedmom_7 Pinpirikanne evet benim de 1 Ekim. Bakalım hayırlısı. Belirtileri olan var mı? Benim belim ağrıyor kasiklarim biraz ağrıyor ve karnım çok sert. Sanki adet olacakmışım da olamıyormusum gibi Sizde de öyle olan var mı
Pinpirikanne Deletedmom_7 hic belirti yok suan bnde cnm sende durumlar ne adet takvimi benmde adeti 1 ekim olark gosteryor bakalm hayırlısı
suslubocu Pinpirikanne kasık ağrım var bir de şişkinlik karnımda, sanki hamileyim gibi hissediyorum kendimi
Briahll Pinpirikanne arada bi hafiften kasığıma ağrı giriyor bazen ama boşa heveslenmemek için hamilelik belirtisidir diye düşünmüyorum çünkü geçen ayda belirtiler olmuştu . Pazar regl günüm bakalım😊
Kbrasln Pinpirikanne Pinpirikanne hiç bir belirtim yok sadece sol kasımda agri var o kadar oda belirti olarak sayılır mı bilmiyor
Neslibt72 Pinpirikanne cevaplayanlar olmuştur ama bende cevaplıyım filmi çektirmeden bende çok sordum/ okudum vs 😂asla kafanda büyütme yaşayacağın acı sadece max 10 saniye ennn şiddetli adet sancısını düşün işte o sancı. O kadar başka bir şey değil
Deletedmom_7 Pinpirikanne bende son durumlar kasik ve bel ağrısı. Adet olacakmış da sanki olamıyormusum gibi göğüs ve karnımda şişkinlik.
Deletedmom_7 suslubocu evet aynen ben de öyle hissediyorum demek ki yalnız değilim. Demek ki bizde bir şeyler var. Umarım😂
Pinpirikanne Neslibt72 yaaa bazilari ne kadr abartms eziyet sakin devlet hastanesinde yaptrmayn ozelde anesteziyle yaptrn yazms herkes cnm
Neslibt72 Pinpirikanne asssla abartılıcak bir şey yok. Özel/devlet olayı tamamen tercih ama acı olayı için anesteziye hiç gerek yok 😂