suslubocu Bat 3 ekim. Bir oğlum var, bu hamilelik istediğimiz 7. Ay inşallah bu ay olur. İlk defa ovulasyonla takip ediyorum henüz yumurtlama olmadı
Pinpirikanne suslubocu ayni sekilde bir oglum var canm bnde bu 7.ay artik korunmuyorum daha once hapla korundum
Obenimdunyam Pinpirikanne 26 yaşındayım 5 yaşında kızım var geçen sene mayısta kürtaj oldum ondan sonra olmadı
Ogretmenanneyim Briahll evet ilk defa bu ay korunmayı kasiklarim ağrıyor sadece başka da belirti yok valla sen ne durumdasın
Briahll Ogretmenanneyim bende hiç belirti yok ama pek ümidim de yok . Hayırlısı olsun ikimiz içinde 😊 eğer pozitif olursa haber ver bana da merak ettimm🌸
Obenimdunyam Pinpirikanne evet kaç defa gittim eşimde gitti hamile kalmaman için hiç Bi engel yok diyo bekliyoruz öyle