Briahll Pinpirikanne benimde 26 Eylül . Mayısta boş gebelikten kürtaj oldum , temmuzda kimyasal gebelik geçirdim . 2 aydır deniyoruz ama biyandan aynı şekilde sağlıksız olursa diye de korkuyorum.
Pinpirikanne Pinpirikanne Obenimdunyam kafaya takmamaya çalışyorum Allah en hayırlı zamani bilir diyorum
Pinpirikanne Obenimdunyam bnde 7 aydir olmuyor bu kışta beklicem yaz basi martta artik giderim diorim hala olmazsa doktora
Esmanur1905 Obenimdunyam bende 2 senelik evliyim 2 defa düşük yaptım bat 23 ama hiç belirti yok insallah olur bu ay 🤲🤲 hepimiz birlikte sevinelim
Obenimdunyam Pinpirikanne 26 yaşındayım 5 yaşında kızım var geçen sene mayısta kürtaj oldum ondan sonra olmadı
Pinpirikanne Briahll bnde 2.5 senedir doğum kontol hapi kullnaidm 7 aydr bıraktım olmuyor hapin etkisi mi acaba diyorum
Briahll Pinpirikanne pıhtılaşma testi vs yaptılar , 1 genimde homozigot mutasyon çıkmış . Henüz doktora gitmedim göstermek için cuma günü gidicem muhtemelen iğne başlar diye düşünüyorum bakalım
Briahll Pinpirikanne belkide olabilir , ben hiç kullanmadım oyüzden bilemiyorum . İnşallah bize ve bütün isteyenlere en kısa sürede nasip olur hayırlısıyla canım 🤲🏻
Pinpirikanne Briahll hayırlı sonuclar alirsn ins herseyin bi tedavisi var artik ya kafaya takamazaak anlamadan olcakta illa takiliyor ben hic gtmedim dktora daha bu kista beklym de mart gbi giderim artik
Briahll Pinpirikanne aynen hayırlısı olsun inşallah hakkımızda ama nekadar takmıcam diyosamda yine de takıyor insan
Pinpirikanne Briahll aminnnn canm hayirlisi olsun hakkımızda biz hersey hemen isyoz ama hayir mi şer mi blmioz o yüzden rabbim bilir insallah 🙏🤲
Pinpirikanne Briahll aynen canm adet tarihi yaklasti mi heyecan sariyor benm oglum var kardeş istiyoz rabbim nasip ederse 🤲🤲🤗
Pinpirikanne Insallah hepimize verir rabbim kizlar kac aydir korunmuyosnz ben iki bucuk sene dgm kntl hapi kullndm onun etksii mi blmm 7 aydir olmuyor