Evhanimi bilnazo68o oğlum 9 yaşında kızım 7.5 yaşında onların arası bir bucuk yaş , şimdide oğlumu bekliyorum son ,,haftalar gece uyku yok çok zor geçiyor sabırsızlanıyorum zaten sezeryan olduğu için ekimin ,15 gibi alır beni
bilnazo68o Evhanimi sağlıkla al kucağına canım. Benimde uykularım yok uyuyamıyorum gece normalde 12 Ekim görünüyor doğum tarihi ama erken gelecek gibi karnım aşagıda bakalım
kucukseyler Yeni hayat hastanesinde Mehmet temele gidiyorum. Her an her dakika ulaşabiliyorum. Çok memnunum. Hatta covid atlattım ve ilgi alakası sakinliği ile o kadar iyi geldi ki. Bir kere daha iyili dedim.
bilnazo68o Mom2525 hadi hayırlı haber verirsin inşallah yarına. Bende yarın gideceğim salı günü nü bekleyemeyeceğim karnımda agrı var geceden belim de de oluyor ara ara. Bizde karar verdik park hastanesinde yapcaz diye bakalım doğumu ☘️
Evhanimi bilnazo68o ben ücretli hastayım sağlık güvencem yok muayene 135 doğumda 2.500 liraydı zam gelmiş geçen hafta 3000 ne olacak😔 devlette korkuyorum ilgi alaka yok bide hastalık var mecburen verecem
Mom2525 bilnazo68o pazartesi park Hastanesi’ne mı geleceksin sabahtan itibaren orda olacağım. Ay bugün çok zor geçiyor ishal kusma bulantı halsizlik yarın olsa bir an önce
bilnazo68o Mom2525 yok canım ibni Sina ya gideceğim muayne için. Kız doğum park hastanesinde de mi zamlandı normal 1500 sezaryen 2 değil miydi
bilnazo68o Mom2525 benimde gece karın ağrısıyla ishal oldu. Belimde de ağrı vardı. Bekledim su falan gelmedi Bi süre sonra da uyumuşum. Açıklığım varmı acaba merak ediyorum . Ara ara ishal ağrısı gibi ağrı oluyor
bilnazo68o Evhanimi bende devlet kalabalık olur. Hastalık kaparız diye özel de oluyum istiyorum maşallah heryere zam geliyor 😞😓
Aslaninannesi01 bilnazo68o Ben ağustosta doğum yaptım sezeryan 1500 TL normal doğum 1200 TL arkadaşın yazdığı sigortasız fiyatlar