Mom2525 bilnazo68o bende 36dan sonra başladım kendisine daha önce doktorum farklıydı farklı hastanede ‘doktorun konuşması kibarligi çok hoş tatlı dilli’
Mom2525 Rmysa0308 Nesrin hanıma gidiyorum evet çok tatlı dilli bende özlem hanıma gidiyordum kusadasina gitti kendisi
Mom2525 bilnazo68o merhaba tekrardan benim yakind adogumum var sipariş yetişecek gibi durmuyor acaba Meryem Ana otunu bulabileceğim bir syer varmı Osmaniye’de biliyor musunuz
bilnazo68o Mom2525 canım ben Osmaniye yi bilmiyorum. Düziçinde oturuyorum da aslen Ankara lıyım 😁 şuan tek bildiğim ibni Sina hastanesi. İnternetten mi sipariş vermiştin bende istiyorum almayı burda bulamadım Düziçinde sordum da. İnterneten getirtiyim diyordum
Mom2525 bilnazo68o ayy Düziçi de nerde oturuyorsun ben şok 🤣🤣 yok mihcioglu aktar pazartesi getireyim demiş ama ben pazartesi doğuma gidiyorum yani benim için çok geç oluyor dilersen oraya uğrayıp sor yeri Çavuşoğlu marketin karşısı
bilnazo68o Mom2525 cumhuriyet mahallesinde ilkokulun altında 😁😁😁 sen neredesin. Sorayım valla iyi dedin
bilnazo68o Mom2525 anladım denk geldi desene sevindim 😁 daha 3 sene oldu buraya geleli ancak öğreniyorum. Sen pazartesi doğuma mı alacaklar normal yapacaktın değil mi
bilnazo68o Mom2525 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım. Açıklığın falan varmı hani direk doğuma alacaklar dedinya Bi sorun mu varda suni falan mi verecekler. Bende salı gideceğim kontrole 37 hafta olcağız
Mom2525 bilnazo68o suni verecekler 1 cm açıklık sancılarım çıkıyor ara sıra biraz zor dayaniyorum doktor da öyle uygun gördü 🤷🤷 doğum falan geçsin tanışalım
bilnazo68o Mom2525 anladım canım. Hakkında hayırlısı olsun sağ sağlim alırsın inşallah. Benim ilk gebelikte 39 haftada 2 cm açılma vardı öyle 41 e kadar durdu gecesinde sancım gelmişti. Sabah hastaneye gittiğimde 6 cm olmuş yine de suni vermişlerdi. Senin ilk bebeğin mi
Rumeysayunus 31 haftalık olduk bizde ibni sinaya gidiyorum eda hanıma memnunum kasımda doğumum inşallah ☺️
bilnazo68o Rumeysayunus evet eda hanıma elif hanım izindeyken gittiğim de muayne olmuştum oda çok iyi gerçekten. Rümeysa deyince sizdemi düziçinde oturuyorsunuz
Evhanimi bilnazo68o 34+0 haftalık hamileyim park hastanesi Ferhat cetine gidiyorum sezeryan olacak ilk iki çocuğumda hayat Hastanesi’ne gittim özlem bilgine bu sefer Ferhat hocaya gidiyorum bakalım az kaldi
bilnazo68o Evhanimi sizde yolun yarısını gelmişsiniz. Diğer çocukların yaş aralıkları cinsiyetleri ney. Benimde ikinci bebeğim ilk oğlum 2 yasına girdi Eylül de. bakalım kızımı bekliyorum iki çocukla nasıl baş edeceğim bakalım 😁🤗
Evhanimi bilnazo68o oğlum 9 yaşında kızım 7.5 yaşında onların arası bir bucuk yaş , şimdide oğlumu bekliyorum son ,,haftalar gece uyku yok çok zor geçiyor sabırsızlanıyorum zaten sezeryan olduğu için ekimin ,15 gibi alır beni