Mom2525 nesrin hanım diye doktor varmış orda herhalde. Bende o haftalarda gelsem orda doğum yapabilirmiyim acaba. Bazı özeller belli şeyden sonra almıyorlarmış falan ya öyle birşey varmı ki orda. 1500 verebilirim bende galiba çünkü devlet hastanesi çok kalabalık bide hastalık ta var bilemiyorum, 😑😑