alaaaanur 2,5 yaşında bir oğlum var ve şuan 2. Ye hamileyim ilkinde de bundada Nuriye DURAS ' a gidiyorum canım. İlk başta gözde akademideydi şimdi melidparkta kendisi. Çok memnunum hiç bir problem yaşamadım gebeliğin ilk başındaki testlerin çoğunu bile sağlık ocağında yaptırabileceğimi söylemişti,söylemeyebilirdi. Uyuşmazlık vardı bende artı olarak 40+4 te doğum yapmıştım hiç sıkıntı yaşamadım çok cana yakın ilgili. Kişisel telefonundan da bir sorum olduğunda rahatlıkla arayıp sorabiliyorum. Şuan 9+4 teyim ve aynen Nuriyeciğimle devam ,🥰 tavsiye ederim.