Merhaba herkese, ilk doğumumu araştırma hastanesinde yaptım. O kadar memnun kaldım ki ama 3 yıl önce. Orda eski doktorların hepsi gitmiş. Şimdi 12.haftamdayım, çok zor geçiyor. Sürekli bulantı,kusma:( hatta devlet hastanesinde yatmak zorunda kaldım. Şimdi düzenli olarak bir doktor takip etsin istiyorum. Büyük ihtimalle normal doğum olacak devletteki ebelerden korkuyorum:)