kubra44 Happyboyy yani diğer uzman doktora yönlendirdi orada duydu doktor .sıkıntı yok kalp atışı var bebeğin yolunda her şey dedi.ama yine de insan korkuyor . ilk gebeliğimi bir hastalıktan dolayı sonlandırdık geçen sene😢
Happyboyy kubra44 çok geçmiş olsun endişeni anlamak mümkün tabi o zaman 🙁 inşallah herşey yolunda gider sağlıkla kucağına alırsın evladını bu hayatta yaşanabilecek en güzel duygu çünkü 🥰