Pambix Benim de dün gece geldi nişanım. Yani nişan sanırım. Kahverengi sümüksü yapıda. Hala ara ara geliyor az az da olsa 🙈 Bizimkinin de eli kulağında sanırım ama nasıl gelecek acaba benim de mi suyum gelecek yoksa direk sancılar mı başlayacak çok merak ediyorumm😅😍🙈