TugceSmile bende 39+6 da kontrole gittiğimde 2 cm açıklık vardı ama ağrım falan yoktu doktor bugün yarın başlar hatta belki 1 nisan şakası yapar demişti 40+0 da da akşam 10 gibi düzenli ağrılarım başladı 20 dk da bir.daha sonra sıklaştı ve gece 12 gibi 5 dk da bire düştü.doktora gittim 5 cm açıklık vardı.lavman yapıldı odaya gönderildim saat 2 de tam açıklıkla doğumhaneye alındı ilk doğum olmasına rağmen jett gibi hızlı oldu 😁darısı basınıza inşAllah 😊bol bol squart yapın.tavana egzersiz lastiği bağlayıp elime sardım egzersiz lastiğini onunla çokça squart yaptım o gün gece doğum yaptım 😊diğer türlü squart çok zorluyor birde pilates topunda 8 çizme hareketi var onlarda hızlandırıyor 😊