TugceSmile lavmanı şundan dolayı yapıyorlar hem doğum sırasında büyük tuvaletini yapma diye.hemde lavman yaptıktan sonra doğum anında gelen tuvaletin varmış gibi hissi tuvaletle karıştırma diye yapılıyor.bazı doktorlar yaptırmıyor zaten.lavman ama bu anlamda iyi birşey.çünkü lavman yapıldıktan sonra hem doğum bir tık daha hızlı ilerliyor hemde o tam açıklıktaki ıkınma tuvalet ile karıştırılmıyor