aysessozer Esmanur1905 inşallah canım güzel düşünelim güzel olsun olmazsa da diğer ay olur inşallah Allah çok bekletmesin 🙏
Suleblc Essraanil ben bat 30 Eylül ama yumurtlama takibi yapamadım 16 sına kadar düzenli bir şekilde değerlendirdik ama geçen ay adetime yakın yumurtalama olmuştu bilemiyorum ya her şey Allah’tan
Essraanil Suleblc aynen öyle canım Rabbim nasip ederse olacak biz de 8 inden 16 sına kadar gün aşırı değerlendirdik ama bilmiyorum yumurtlama çatlama ne zamandı 🤷🏻♀️İnşallah tutmuştur
Suleblc Flyderndkk benle aynı geçen ay 6 gün geciktim test yaptım negatifti sonra adet oldum zaten ama yumurtlamam geç olmuştu herhalde adetim de ondan geç oldu inşallah bu ay olur
Suleblc Essraanil inşallah canım hayırlısı olsun hakkımızda daha önce bir düşük yaşadım korkuyorum açıkçası Allah yardımcımız olsun
Essraanil Suleblc canım yorumunu şimdi gördüm benim de var düşüğüm inşallah bu defa güzel haberler alırız sonra da sağlıkla kucağımıza alırız😍🙏🏻
Essraanil Ogretmenanneyim çok erken yapmışsın ama canım😁 ben artık moralim bozulmasın diye test hiç yapmıyorum direk kan veriyorum😁
Ogretmenanneyim Essraanil kan vericem cesaret edemedim valla randevu almıştım iptal ettim bir de hiç belirtim yok olacağını düşünmüyorum adetim geçerse bakacağım 🐣😇
Essraanil Ogretmenanneyim ben de öyle yapacağım 29 unda kan vericem.öğretmensiniz sanırım branş nedir ben de öğretmenim☺️
Esmanur1905 Ogretmenanneyim canın bende adete 5 gün kala yaptın negatif çıktı persembe günü adet günüm kasıklarımda ara ara agrı var sanırım adet olacam