zeynepin_annesiiii 39+2 ve benimde 38+4 de nişanım gelmişti arada yalancı sancılarm var ama sizin gibi su vs herhangi akıntım yok. Doktor kontrolünden geldik şimdi. Pazartesi 40 oluyor o zamana kadar gelmezse suniyi verelim dedi ama hiç istemiyorum. İnşallah kendi sancımla doğar yavrum 🥺