zeynepin_annesiiii Kızlar sabah su gibi akıntım geldi çamaşırı islatcak kadar .. Ama geçen gün hastaneye gittiğimde de olmuştu bu . Doktor bakmıştı suyun değil gelen demişti . Dün akşam da jöle kıvamında pembemsi beyazlı nişanim gelmişti sanırım ama sancım yok
Meralrabiamhmt zeynepin_annesiiii sıcak suda oturun yarım saat hem sancınız gelır hemde kokay dogum yaparsınız
deryakircicek zeynepin_annesiiii günaydın benim de hiçbir belirtim yok 39+5 günlük oldum ama ne nişan ne su ne de ağrım var hiçbir belirti yok
Meralrabiamhmt zeynepin_annesiiii ben sıcak suda oturdum 2 saat sonra dogurdum hıcbır acılmam yoktu doktor bıle sadırdı nasıl bu kadar rahat acılman ılelıyo dıye ben sıcak suda oturdugumu soyledım ıyı yaptın dedı
Aysu_92 Meralrabiamhmt suyun buharınamı oturdun canım yoksa küvetmi doldurup oturdun sancı gelincemi oturucaz.
deryakircicek zeynepin_annesiiii su gibi akıntı evet geliyor hatta suyum mu geliyor diye bakıyorum yok ama nişanın gelmedi daha..
Meralrabiamhmt cigdemkorkmaz benim suyum yavastan gelıyodu ama ben oturduktan sonra hem sancı hem su bı anda gelmeye başladı
zeynepin_annesiiii Deletedmom93428 yok hamileliğimde hiç öyle Bir problemle karşılaşmadım bir haftadır başladı . Arada hafif pembemsi sümüksü akıntı oluyo bazen de çamaşırı islatcak kadar su gibi akıntı kafam karıştı
zeynepin_annesiiii Poyrazcan123 neden oluyo acaba hatta sabah suyum geliyo sandım . Ama doktor normal dedi
Poyrazcan123 zeynepin_annesiiii bn gittim bugün muayene oldum yatış verdiler sabaha kadar bekliceklermis kndi sancım olmassa sabah suni sancı vericekler ama bn eve geldim hastane yakın olduğu için yarın sabah gdiicem sende bı git istersen