Minnacikbiranne Sinemisis inşallah bakalım değişim talebi istedim olursa değişirim olmazsa canım sağolsun
balbocegim27 Minnacikbiranne valla ben direk sleepy 2 no aldım actigim da minicik geldi 3 no alacaktım annem saçmalama yeter bu sanki kaç kilo çocuk doğurcan dedi ama bilmiyorum yani bana çok küçük geliyo bezler
Minnacikbiranne balbocegim27 bana da küçük geliyor ama bence popişler o kadar büyük olmazlar ya el kadar olacaklar zaten
Esmaucar18 Minnacikbiranne kesinlikle stok yapmayın pişik olmasın en iyisi olsun diye gittik prima aldık doğduğu günün akşamına pişik oldu az sayıda paket alın deneyin pişik olursa değiştirmek zorunda kalıyorsunuz çünkü
Minnacikbiranne Esmaucar18 tamam canım çok teşekkürler ben en iyisi siparişi toptan iptal edeyim ya 😂😂😂
Esmaucar18 Minnacikbiranne en iyisi canım çünkü hangi bebeğe hangi bez iyi gelicek bilemiyosunuz maalesef en iyisi deneme yanılma yöntemi pişik olsa o kadar bez elinde kalıcak yazık günah sen beni dinle 😁
momsturk Minnacikbiranne ben de ilk 1 ve 2 aldım. Arkadaşım uyardı beni de. 1 numara elinde var o sana yeter zaten büyük al diye. 2 ve 3 almıştım. Şimdi de 3 ve 4 aldım
ogrencianne35 Minnacikbiranne memnun kalmayan bir çok yakinim var prima dan pişik olan bebekte duydum yani bu markayla ilgili değil
Emineyavuz_53 Minnacikbiranne benim kızken adetlerim çok çok ağır geçiyordu arastirdilar baya ters rahimmis.. sonra gebe kalınca da kalp rahim.oldugunu anladilar