Minnacikbiranne stok yapmanız iyi olmamış belki bebeğinize iyi gelmeyecek ama umarıöm iyi gelir bez stopunuzu deneyerek gözlemleyerek yapmalısınız 1 numara banada küçükmdrmişlerdi ben 2 aldım ama 2 çok büyğk oldunoğlum 3630 gr doğmuştu bide ilk zamnlar ben 7-8 kere bez değiştirdiğimi bilyrm çok fazla çis yapıyolar