Glcntn Minnacikbiranne bende aldım 2-3 4-5 aldım bende prima çok pahalı kardeşimin çoçuğu kullanıyor herhangi sıkıntı olmadı . Herşey git gide pahalı hale geliyor ben iyi yaptığımı düşünüyorum
ogrencianne35 Glcntn işte stok yapmışsınız siz de ama bebeginiz doğmadıysa eğer bu doğru değil çünkü bebeğinizin poposuna belki de pişik yapacak bilemezsiniz biz molfix kullandık doğduğundan beri mesela. ama halamın kızı prima molfix kullandı bebeği pişik oldu can bebe kullandı en son
Berrycherry Minnacikbiranne ben de 1-2-3 numara 200er tane aldım. İlk ay günde 10 kere alt değiştiriliyor diyorlar🙊 bence bio natural gayet güzel bi bez, ben de prima premium care aldım. Bunların pişik yapacağını düşünmüyorum, etrafımda herkes bunları kullandı🥰
Glcntn ogrencianne35 valla 1 bez paketi bedavaya geldi o şekilde pişik sorunu ile karşılaşırsam letgo veya dolaptan satarım .
ogrencianne35 Glcntn ya tabiki bütçe de önemli ama bebekte önemli 🖤 happy kidste de 2.el satış var oradan da satabilirsiniz
Glcntn ogrencianne35 Tabikide oğluşum herşeyden önemli bi sıkıntı görürsek satarız diye aldık zaten hayırlısı artık bakalım😊