400 tane bebek bezi 200 TL’ye denk geldi sleepy bio natural ama paket jumbo boy olduğu için 200lü 2 paket halinde geliyor dolayısıyla 2 numara seçme şansım vardı. 200 tane 1 no 200 tane 2 no aldım. Evde de sadece 1 40 tane 1 no vardı. Bebeğim de 3200-3300 gr civarı doğacak. Sizce 1 no çok mu hemen küçülür mü? Günde 5 kez altını değişsem 240 tane 1 no bezim 48 günde bitiyor. Bebek 48 günde 2 no beze geçer mi ? Ya da günde 5ten fazla alt değişiliyorsa zaten problem yok da 1-1.5 aylık bebek kaç kez altını değiştiririm sizce ?