Berra71 39.haftamdayımm diş ağrısından ölüyorum doktora gittim hamile olduğum için iltihabı kurutacak hafif bir ilaç verdi şansıma ilaç üretimden kalkmış hastane uzak olduğu için tekrar gidemedik.. bir tane eczane yarına getirtiriz 1 tane kalmış dedi.. Ölüyorummmm, çocuk gibi ağladım sarımsak tuz sirke parol zencefil zerdaçal karanfil soğuk tuttum sıcak tuttum.. Uykumdan uyandım ağrıyla tekrar napıcam bilmiyorum nasıl geçecek bu acı dehşet bir şey doğumumu beklerken başıma bu geldi… Yazımı okuyan arkadaşlar dua edin banaa mahvoldumm😭😭