Aryapoyraz Berra71 offf o ağrıyı biliyorum düşmanıma vermesin hele kırık dişe hicbirsey fayda etmiyor ne koysan ne uygulasan daha cok ağrıyor ben cektirmiştim ama doktorum da ilk 3 ay son 3 ay izin verilmediğini söylemişti 😔 cok gecmis olsun umarım bir tedavisi vardır
Berra71 Aryapoyraz evet kırık benimde ama hiç ağrısı yoktu yeni başladı. Bende 29 haftalığım yani son 3 ayin içindeyim ve beynime vuruyor ağrısı. Yarın gitçem hastaneye tekrar umarım çocuğa zararı olmayan bi uygulama yaparlar yoksa oturur doğuma kadar çocuk gibi ağlarım
Berra71 Fatmanurkara evet söyledim bulamadım dedi yarın alcam dedi ama yarın bekleyemm 4 gün oldu ne uyku ne birşey ağrıdan kıvranıyorum
Aryapoyraz Berra71 hamilelik maraz derler bi anda hic ağrımayan yerlerin ağrıyor gercekten gidin belki bi yöntemi vardır insallah o ağrıdan kurtulursunuz 😔
Mom3834 Berra71 etkisi var tabi ağrı kesiyor ama enfeksiyon ve kist oluşumu, büyümesine sebep oluyor. Hele ki dişiniz kırıkmış hiç yapmayın. 4 saatte 1 içebilirsiniz, yarın kesin diş hekimine gidip dogum doktorunuzdan tüm her şey için onay alın.
Berra71 Mom3834 ya dün sordum dişim ağrıyor diye sorun yok git dedi. Özele gittim dişçiye baktı hiç birşey yapamam dedi geri geldim eve ama gerçekten dayanılır gibi değil bildiğin beynime vuruyor ağrısı sağ taraf felçli gibi hele gece 😔😔 yarın gitçem kesin eşim konuşmuş biriyle gelin demiş
lisansli_Mom49 Berra71 evde kas gevşetici krem varsa biraz yanağına sür yada sarımsak tuzla ez dişinin üstüne koy ben ikisiyle çözüm bulmuştum
Berra71 lisansli_Mom49 yarın hastaneye gidecem bakalım şuan ne yapsamda sadece bir kaç dk kesiyor ağrısını 😕
_edaa Merhaba aynı durumdayız bnde 1 haftadr direndim bugün dişçiye gittim 20lik diş çürümüş dedi antibiyotik verdi cuma çektiricem hatta 13 haftalığım bence araştırın mutlaka yapıyolar işlem
Berra71 _edaa inşalalh canım eşim karanfil yağı ve karanfil getirdi ama etkisi olurmu bilmem bu yüzden yarın gitcem mecbur
balbocegimm Berra71 allah yardımcın olsun cnm bende cok çektim dis ağrısından 33 de doktorumun onayiyla çektirdim
_edaa Berra71 karanfil yağını doktorum hiç önermedi bana rahim kaslarını zayıflatıyormuş, doktorunuza danışmadan kullanmayın isterseniz
_edaa Berra71 ben sarımsak koydum şimdi sarımsağı ortadan kestim direk ağrıyan dişime koydum uyuşturdu ama umarım uyuyabilirim saatlerdir canımdan can gitti allah yardımcımız olsun🤲🏼
Gulsumakyol Berra71 karanfil yağı al cnm şuan benim dişim agriyordu geçti iki damla dâmlattim çok ciddi iyi tavsiye ederim yoksa geçmez bu hamilelik
Gulsumakyol Berra71 ağrıyan dişinizin üstüne 2damla damlatın yeterlidir yutsanizda bişey olmaz geçmiş ve olsun
NBA Berra71 😭 buğün diş çektirdim çok kötüyüm 14 haftalık oldum ağrısı tarif edilemez iki hafta antibiyotik kullanmak zorunda kaldım yüzüm şişti resmen benim sinir dişlerinden biriydi 🥺sizede geçmiş olsun ama doktor müsade edince her türlü işlem yapıyorlar röntgen hariç ve benim dişimi çene cerrahı çekti devlette randevu vermiyorlar yüzüne bile bakmıyorlar buğün parayla bi güzel çektik işte 😔
Berra71 NBA para gidiyor vallah canımız sağ olsun hamileyiz yeterince acılarımız yetiyor bize bide diş çekilir gibi değil. Benim dolgu olur büyük ihtimalle ama dün baktım yanındakide çürümüş yeni oldu oda anlamdım birden ne oldu ilk defa diş ağrısı çekiyorum böyle 4.5 gündür. 😕😕 sizede çok geçmiş olsun umarım birdaha yaşamazsınız
Derya3333 NBA gecmis olsun aynısını dün yaşadım o kadar antibiyotik kullandım cektirdim bu seferde çekilen yer ağrıyor başka dişte de ağrı var biktimm 🥺
_edaa NBA apseli dişi mi çektiler acaba? Normalde çünkü diş çekimi sonrası çok ağrı olmaz zonklama olur öncesinde antibiyotik kullanmadınız mı?