Berra71 doktorun öyle dediyse bi baktır bakalım kanal tedavisi yapılcak bişeyse diş doktoru bana yapıyoruz geçici dolgu koyuyoruz ki doğuma kadar herhangi bişey olduğu zaman çıkartıp yıkama yapalım idare etmek amaçlı sonrasında tedaviyi bitiriyoruz doğumdan sonra dedi ah canım benim çok çektim aylarca bişey yapmıyorlar diye kaç kere doktora gittim haddi hesabı yok en son doktor iyi denk geldi de sağolsun hem herşeyi açık açık anlattı hemde çok yardımcı oldu çok şükür yapıyorlarsa ihmal etme insan ay bişey olur mu diye korkuyor hep de onlarında işi bu biliyolar sonuçta