Berra71 Buseikra34 ya doktorlarda birşey demiyor bundan şundan anlamdım hangi çağda yaşıyoruz madem her hamile yaşıyor ila bi çözümü olmadı lazım dı 😕
Buseikra34 Berra71 Bence hamilelik planlamadan önce dişlerimizin bakımını vs yaptırmak gerekiyor iyi beslenmek gerekiyor .. Şahsen benim ağrımın sebebi benim ihmalim dişçi fobim var ve gitmedim öncesin de
Mom3834 Berra71 ne getirdi ? Gebelikte ilaç kullanımını tavsiye etmiyoruz biz klinikte hele ki kadın dogum doktorunuzdan onay olmadan.
Berra71 Buseikra34 benim hiç sorunum yoktu ve hamilelikte böyle olacağını hiç düşünmedim birden oldu dişim çürümüş ve yeni dün gördüm diş etim şişmiş yani ilk defa diş ağrısı çekiyorum
Berra71 Mom3834 ciddimi eczaneden almıştı yanılmıyorsam doktoruna sordum dedi telefonda şuan aklıma dan çıktı ne söylediği. Siz diş teknisyeni misiniz yoksa
Berra71 Mom3834 inanmıyorum normalde okuyorum hep ilaçları bunu okumadım. Googleden baktım. Gerekmedikçe hamileler kullanmasın yazıyor ben aldım bi tane
Yusuf__eren Mom3834 bende kullanıyorum şuan doğum doktrumda dış doktrumda kullanablrsin 7 gün bı zararı olmaz dedi
Hiranurelifismail Berra71 seni çok iyi anlıyorumdur şuan ben 37+6 im 38 den sonra doğum belli olacak ve bu halde çok korkuyorum iki ağrı birden çekmek 😔 rabbim bizlere güç versin gerçekten şişede geçmiş olsun inşallah sağ salim atlatirsiniz 🙏
Berra71 Hiranurelifismail çok sağol sizde aynı şekilde allahım yardımcınız olsun çok kalmamış sizin. Benim çok var daha inşallah geçer
Mom3834 Berra71 diş hekimi. Gebeler ve çocuklara bakmadık hiç ama bildiğim kadarıyla önerilmeyen sınıfta çok çok zor durumda kalmadıkça, Siz kendi dogum doktorunuza bir sorun. Boş yere endişe etmeyin yasaklı listede değil sadece önerilmiyor 😊
Hiranurelifismail Berra71 Evet öle oldu 3 gün kaldı diyelim surda ☺️ sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🙏
Fatmanurkara Berra71 karanfil yağını bir bardak suya 2 3 damla damlatio gargara yapıyorum çok iyi geliyor ağrın olmadığında da arada bı yapabilirsin çok faydalı
Berra71 Fatmanurkara eşime söyledim alsın diye bulamadım dedi eczaneci arkadaşı var ona sorumuş yarın getiririm dedi onuda denicem
Berra71 Mom3834 evet okudum şimdi önerilmiyor pek. En iyisi yarın başka hastaneye gitmek sanırım çünkü bu ağrıyla önüme çıkan herşeyi denicem 😕
Mom3834 Berra71 ben de öyle hatırladığım için söyledim.. bir şey olmaz endişelenmeyin, eşiniz reçetesiz nasıl almış ona şaşırdım. Mutlaka doktora yazdırmış olması lazım ama siz kesinlikle kendi dogum doktorunuza iletin.
Berra71 Mom3834 ya arkadaşı diye o önermiş almış oda. Ama bi arkadaşımın diş kliniği var yarın gidelim dedi. Gidecem yani geçici bi dolgu yada ne bilim birşey yaparlar belki 4 gün oldu ağrı aynı
Mom3834 Berra71 karanfil-karanfil yagı sarımsak bunları kullanmayın. Parol icebilirsiniz başka bir şey yapmayın 😞
Berra71 Mom3834 ya karanfil yağını duydum bi kaç kişiden etkisi var belki. Parol en fazla kaç tane almam lazım gün içinde. Biraz rahatlatıyor ama sonra aynı 😕
Mom3834 Berra71 etkisi var tabi ağrı kesiyor ama enfeksiyon ve kist oluşumu, büyümesine sebep oluyor. Hele ki dişiniz kırıkmış hiç yapmayın. 4 saatte 1 içebilirsiniz, yarın kesin diş hekimine gidip dogum doktorunuzdan tüm her şey için onay alın.